niedziela, 4 marca 2012

Kilka słów o mnie...

Nazywam się Robert Gemza, mam lat 13 i mieszkam w Rywałdzie, gdzie uczęszczam do tamtejszej szkoły. Ten blog zostanie poświęcony mojemu zainteresowaniu jakim jest gatunek fantasy. Lubię wszystko co tylko jest z tym powiązane, czyli książki, gry (nie tylko te komputerowe ;>) , filmy itp. Od kiedy mnie to interesuje? Od 6 roku życia, już wtedy miałem kolekcję kart związaną z "Władcą Pierścieni" :) Dopiero wtedy, gdy skończyłem 10 rok życia zacząłem "na poważnie" interesować się gatunkiem fantasy. 27 stycznia 2012 roku w Gdańsku na AWFIS miałem możliwość za prezentować się i opowiedzieć trochę o moim hobby. Na tym blogu postaram umieszczać ciekawostki jak i wiele informacji na temat tego co lubię - czyli gatunku fantasy, mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba :)
Pozdrawiam, Robert Gemza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz