niedziela, 2 grudnia 2012

Pisanie bloga czas zacząć!

Nawet nie wiecie, jak mi miło będzie ponownie zająć się prowadzeniem tego bloga. Mam teraz znacznie więcej czasu, tym bardziej, że wkrótce będą święta, co wiąże się z dużą ilością czasu wolnego, który wykorzystam jak najlepiej. Co zamierzam? Zastanawiam się nad zmianą wystroju, chociaż nie wiem, czy ten lepiej oddaje prawdziwą duszę tego bloga. Wpisy zamierzam robić mniej więcej w odstępie tygodniowym, głównie na temat książek, filmów i gier, w już w szczególności wszystkiego, co dotyczy uniwersum stworzonego przez wspaniałego człowieka, który zachwycił mnie już jako 9-latka tytułem znanym dziś na każdym zakątku świata - J.R.R. Tolkiena. Możliwe, że od czasu do czasu zarzucę jakimś wytworem mojej wyobraźni. Mam szczerą nadzieję, że starczy mi sił na to, by pozostać pilnym uczniem w szkole, jak i wzorowym blogerem. ;) Tak więc do zobaczenia do pierwszego od tak długiego czasu wpisu, być może będzie on dotyczył gier fantastycznych [horror, Science-fiction i oczywiście fantasy :)]. Tak więc oczekujecie cierpliwie na mój wpis, postaram się Was pod względem jego treści i ogólnej jakości nie zawieść ;)

Pozdrawiam!
R.G.

1 komentarz:

  1. jak dałeś muzyke na bloga :D polecam http://gimbusopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń